Yack z Vlčí stepi

Domů O mně Novinky Fotky Odkazy Pokec
20.4.2011
Konečně jsme se dokopali k uchovnění. Takže od minulého týdne je Yack chovný. Teď jen, aby se našla nějaká nevěsta:)

14.4.2010
Velikonoce jsme s Jackem strávili v poklidné vesničce nedaleko hranic s Německem. Byli jsme na dvou velkých výletech a celý den mohl vyvádět, takže se vrátil opět jako šťastná mrtvola. Ale poučení pro příště - chodit mezi mladé krávy (foto zde)se psy není dobrý nápad. Kdybychom projevovali jen o trochu více strachu, máme místo psů placky:-) Jinak měl Jack ještě jeden adrenalinový zážitek - vylezl na rozhlednu, která měla průhledné schody (foto zde). Ale mohl si za to sám, než jsem se nadál, už byl nahoře:-)

21.11.2009
Už jsem se neozvali spoustu dní, taky jsme dlouho nebyli na nějaké extra akci (cestoval jsem povětšinou bez psa:-(). Ale Jack byl s rodiči na Moravě, navštívil pár sklípků, takže si taky užil své. Konečně mám zase fungující foťák, tak jsem udělal včera i dnes fotečky z normální procházky.

30.7.2009
Tak se po dlouhé době opět připomínám. S Jackem jsme tentokrát byli v Českém ráji - u rybníka kousek od Kněžmosti. Díky vytrvalým přívalovým dešťům se Jack proměnil v sice spokojenou, ale bahnitou příšeru. Upřímně lituji paní, která musela v naší chatce potom vytírat:-) Kombinace výletů a plavání Jacka opět umrtvila. Ale už zase běhá jako laňka:)

28.6.2009
Tak tentokrát špatné zprávy - musel jsem dneska nechat utratit svého nejoblíbenějšího potkana (vlastně potkanku) - udělal se jí nádor na močových cestách a skoro vykrvácela. Prý by ji čekalo pár hodin v agónii. Ach jo.

14.6.2009
S Jackem jsme včera vyrazili na svatbu (respektive svatební hostinu). Kamarádka ji měla krásně umístěnou uprostřed lesa poblíž Dvora Králové. Využili jsme to rovnou ke krátkému výletu kolem Čertových hradů, stihli zabloudit, ale zase se našli:-) Jack si hostinu náramně užil, protože kde je hodně lidí, tam je hodně potencionálních vrhačů talířů. Doma pak spokojeně usnul.

28.4.2009
Byl jsem se podívat na pidifletíky u Jitky ze Strun:-) Jsou úplně rozkošní a prý jsou stále dva (kluk a holka) k mání. Vřele doporučuju! Jestli se říká, že jablko nepadá daleko od stromu, tak v tomto případě je to dobře, Kira i Cessye jsou sympaťačky.

14.4.2009
Ale abych nepsal jenom smutné zprávy, tak jsme s Jackem strávili senzační Velikonoce v týpý v malebné roklince poblíž Bezdružic. Spousta pohybu, koupání neustále na dosah, co víc si flet může přát:-)

13.4.2009
Tak bohužel, mláďata nebudou, v lepším scénáři se jednalo o falešnou březost, v tom horším potkanka potratila a mrtvé plody sežrala. A to jsem se tolik těšil. Snad se to povede napodruhé.

6.4.2009
Vypadá to, že se opět rozrosteme - naše nejmladší potkanka se každým dnem zakulacuje víc a víc:-) Tak nám držte palce, ať se naroděj v pořádku:)

15.3.2009
Přidali jsme se s Jackem k bráchovi a vyrazili do Krkonoš, konkrétně do malebné chalupy v Obřím dole, bez elektřiny a s výhledem na Sněžku. Počasí nám moc nepřálo, ale i tak jsme podnikli dva výlety. Já se bohužel u obou odpojil dříve, protože hluboký mokrý sníh Jacka strašně vyčerpával. Ale aspoň jsem mohl vyzkoušet místní pohostinství;-) Nějaké fotky snad budou:-)

9.3.2009
Začalo jaro. Dneska jsem na Jackovi našel první letošní klíště:-(

23.2.2009
Tentokrát vyrazil Jack na hory beze mě - dělal společně s mámou doprovod bráchovi a tátovi, kteří jeli na šumavský skimaraton. Ale i jakožto doprovod dostal pořádně do těla, protože ho brácha vzal na trénink a máma na výlet kolem Kvildy. Podle jejich slov si to náramně užíval a já tomu rozhodně věřím:-) Já si celý týden dával do těla na běžkách v Krkonoších. Jinak ode dneška máme další psisko, Parson Russell teriér zvaný Bobeš. Je mu necelý rok a s Jackem si zatím rozumí. Akorát by mi nejradši sežral všechny potkany, holomek.

Zapomněl jsem dodat, že ho samozřejmě máme jenom na hlídání:)

11.2.2009
Strávili jsme s Jackem a mými kamarády (včetně dvou psů - Meggie a Kiviho) tři dni na jedné z Mariánských bud nad Josefovým dolem. Pravá romantika - bez elektřiny a vodou ve studni. Podnikli jsme dva výlety na běžkách (pokaždé byla mezistanicí Knajpa:-)), což se Jackovi moc líbilo a po zranění jeho nohy nebylo ni památky. Má zimu prostě rád.

1.2.2009
Když se spojí páníčkova šikovnost se sebevražedností jeho psa, může to špatně dopadnout. Hodil jsem elegantně talíř mezi tři stromy, Jack talíř miluje, takže se po něm natahoval a stromu si nevšiml. Naštěstí si jenom narazil nohu:-)

20.1.2009
Tak jsme se opět dočasně rozrostli. Kamarádce se rozháraly fenky a tak musel jinoch-jezevčí­k na nucenou dovolenou.Jmenuje se Frisko.

17.1.2009
Dneska jsme vyrazili do Srbska, podívat se do jeskyň (táta na můry, já na netopýry). Jack je na pobyt v jeskyních docela zvyklý (asi by přežil i v pravěku:-)) Jinak jsme včera na prochajdě s Hankou a Redynkou viděli hejno brskoslavů severních, kteří sem prý utekli z promrzlé Sibiře. Jsou fakt nádherní!

10.1.2009
Dnes jsme s Jackem a tátou vyrazili z Pikovic na Medník. Sice pravda vprostřed zimy nemůže nabídnout svou největší atrakci, totiž endemickou květinku Kandík psí zub, ale zato se může pochlubit krásným lesem, který byl v dnešním počasí skutečně pohádkový. Bohužel jsme s sebou nevzali foťák, takže jsme udělali pár fotek tátovým mobilem. Zatím je najdete zde. Časem se na ně objeví odkaz i mezi fotkami. Nemusím snad povídat, že se Jackovi na Medníku velmi líbilo:-)

3.1.2009
Takhle nějak si představuji ideálně stráveného Silvestra. Vyrazili jsme s partou kamarádů do malebné dědinky na východním Slovensku (kamarádka tam má chatu) a zde strávili krásných 6 dní plných výletů, sněhových bitev a hraní všemožných her. Jack mě příjemně potěšil tím, že mu nečinilo nižádné obtíže strávit 10 hodin ve vlaku (taky jsme jeli tam i zpět přes noc) a vůbec se choval moc způsobně, takže se líbil i místním domorodcům. Vždycky se vyřádil venku na sněhu a pak spokojeně odpočíval na své oblíbené předložce z kančí kůže. Vojta mi dovolil, abych zveřejnil pár fotek, tak jsem vybral jen pár s přírodní a psí tématikou:-)

17.12.2008
Tak se nám domácí zvěřinec rozrostl o další dva tvory - mámina "pracovního" osmáka a fretku na hlídání. Jack neví, kam se dřív koukat:-)

16.12.2008
Vytáhl jsem Jacka na "ekologický výlet" z Berouna na Karlštejn, který organizovala katedra ekologie z naší školy. Byli tam celkem čtyři psi, z toho jedna čivava, která strávila většinu cesty v batohu a navíc se jednou zvládla ztratit. Jackovi se výlet moc líbil, ale po přichodu usnul jako špalek:-)

3.12.2008
Jackovi se včera večer podařilo na procházce objevit morče. Známá měla s sebou naštěstí baterku, takže se nám ho po dlouhém boji podařilo chytit a už trůní v v teplíčku doma v kleci. Nechápu, jak někdo může morče vyhodit před zimou na ulici (je to ještě mlaďoch). Snad někomu jen omylem uteklo (ale moc tomu nevěřím.)

27.11.2008
Tak fotky ze Sněžníku už jsou na světě (respektive tady:-)). Navíc brácha z dlouhé chvíle sepsal něco na způsob deníčku (k přečtení je zde)

23.11.2008
Tento víkend jsme s Jackem vyrazili na Kralický sněžník s cílem dojít do Ramzové. Navečer jsme dojeli do Králíků a přespali ve stanech kousek za nimi.Nicméně přes noc napadlo tolik sněhu, že jsme trasu nakonec výrazně zkrátili, druhý den přespali na polské chatě pod vrcholem Sněžníku (160 Kč za osobu a za psa nic:-))a třetí den jsme tedy jenom vybrodili sněhm na Sněžník a šli nejkratší cestou dolů. Jackovi se sníh moc líbil, ale docela ho unavoval (lidské členy výpravy také:-). Fotky budou v dohledné době.

14.11.2008
Zítra se půjdeme podívat na výstavu do pražských Letňan. Ale sami soutěžit nebudeme, půjdem jen na čumendu a na nákupy hraček:-)

31.10.2008
Přecijen jsem jednoho komplice měl - rodiče mě tam totiž odvezli a než odjeli a nechali mě rozhodčím napospas, stihli udělat pár fotek (z nástupu). Aspoň je vidět, že nás byla fůra.

26.10.2008
Tak jsme OVVR zdárně splnili. Fotky bohužel nemám, neb jsem měl jiné starosti než focení a žádného komplice jsem na místě neměl:-(

21.10.2008
Tak jsem se konečně odhodlal ke konečnému kroku nezbytnému k uchovnění. V neděli jedeme na OVVR, snad si tam neutrhneme moc velkou ostudu:)

29.7.2008
Přišly nám výsledky rentgenu kyčlí - 1/1. Na to, že jsme na něm byli až ve 3 letech, to není špatné.

27.7.2008
Byli jsme se podívat (jako diváci) na Mistrovství ČR v dogfrisbee. Škoda, že nejsem stejně lehký a rychlý jako borderky - chytání talířů mě fakt baví (páníčka taky).

24.5.2008
Absolvovali jsme zatím naší poslední výstavu - tentokrát pod otevřeným nebem (v Litoměřicích). Dostali jsme opět výbornou (prý jsem měl ale být lépe učesán:-)).

22.3.2008
Vstoupili jsme dvakrát do téže řeky (do Letňan), ale jinak má rčení pravdu. Tentokrát jsme odešli s Velmi dobrou. Ale máme za sebou nezbytné dvě výstavy!

17.11.2007
Máme za sebou první výstavu (Mezinárodní výstava psů v Praze Letňanech). Dostali jsme výbornou. Dojmy jsou skvělé - páníčka to tedy moc nebavilo, ale mě moc - spousta psů:-)